loading...

دانلود پاورپوینت طرح توجیهی و کاراموزی

دانلود پاورپوینت رشته علوم تربیتی دانلود پاورپوینت رشته روانشناسی دانلود پاورپوینت علوم اجتماعی دانلود پاورپوینت اماده

خوش امدگویی

با عرض سلام و احترام خدمت شما کاربر عزیز. از اینکه وبسایت من رو برای خواندن انتخاب کردید از شما کمال تشکر را دارم.  من مهدی بنی حسن  دانشجوی مهندسی کشاورزی هستم که افتخار دارم اطلاعات مربوط به طرح توجیهی پاورپوینت، کاراموزی و  مقالات آموزشی را از طریق این وبسایت در اختیار شما سروران گرامی بگذارم. 

در این سایت تنها کاراموزی طرح های توجیهی و پاورپوینت های اموزشی ارائه می شود.و از ارایه پروژه و پایان نامه به دلیل مغایر نبودن با قوانین کشور معذوریم.

درگاه پرداخت اینترنتی این وبسایت توسط درگاه واسط آرین پال و زرین پال  مورد تایید قرارگرفته است.

لینک دانلود فایل بعد از پرداخت به صورت آنی باز می شود.

ایمیل پشتیبانی سایت  mahdipnut@yahoo.com

شماره تماس پشتیبانی سایت : 09191968068 فقط پاسخگو به پیامک


مراحل خرید فایل مورد نظر  :

1.کلیک بر گزینه خرید.
2.وارد کردن اطلاعات نام و نام خانوادگی ، ایمیل و شماره تلفن همراه.
توجه پست الکترونیکی همان ایمیل می باشد.در صورتی که ایمیل شخصی ندارید ادرس mahdipnut@yahoo.com وارد کنید.
2.پرداخت توسط کلیه کارت های عضو شتاب ( با کلیه کارت هایی که عضو شتاب هستند قادر به خرید هستید)
3.کلیک بر گزینه ( بازگشت به سایت پذیرنده )
4.دانلود فایل مورد نظر ( دانلود فایل آنی  و پس از پرداخت لینک دانلود باز می شود.)

دانلود پاورپوینت مهارت مدیریت خشم

مهدی بنی حسن بازدید : 35 دوشنبه 06 شهريور 1396 : 17:43 نظرات ()

دانلود پاورپوینت مهارت مدیریت خشم 

هدف كلي: آشنا كردن و توانمند‌سازي دانشجويان در زمينه‌ي مديريت خشم در 20 اسلاید

 
اهداف ويژه 
آشنا كردن دانشجويان با مفاهيم پايه در مديريت خشم.
توانمند‌سازي دانشجويان در زمينه مهارت‌‌هاي مديريت خشم.
 
 

خشم چيست؟

خشم احساسي است كه به صورت جسماني و هيجاني ابراز مي‎شود. خشم واكنش طبيعي ارگانيسم نسبت به شرايطي است كه فرد دچار ناكامي مي‎شود. اين احساس مي‎تواند از يك احساس خفيف ناخوشايند شروع شده و تا يك احساس شديد عصبانيت را در برگيرد. 
با اينكه خشم احساسي طبيعي و لازم است، ولي وقتي شدت آن خيلي زياد باشد، در موارد زيادي اتفاق بيفتد، و نحوه ابراز خشم توسط فرد مناسب نباشد، مي‎تواند مشكل‎ساز شود. 
 
 
- در كدام يك از موارد ذكر شده فرد مزبور حق داشته عصباني شود؟
- در كدام يك، عصباني شدن به ضرر وي بوده است؟ 
- در كدام يك از موارد، رفتار فرد عصباني مناسب بوده است ؟
- اگر در يكي از موارد، مشكلي براي فرد پيش آمده، اين مشكل به علت عصبانيت وي بوده يا رفتار ناشي از عصبانيت؟
 
دانلود پاورپوینت مهارت کنترل خشم
 
دانلود پاورپوینت مهارت مدیریت خشم
قالب فایل : پاورپوینت ( قابل ویرایش توسط شما) --- تعداد : 20 اسلاید
 
 
 

باورهاي درست و نادرست در مورد خشم

علائم هشدار در مورد خشم

 
افزايش ضربان قلب
افزايش فشار خون 
گشاد شدن مردمك چشم
منقبض شدن عضلات
تغيير رنگ چهره
داغ شدن يا يخ كردن
بيحس شدن برخي قسمت هاي بدن
تغيير تنفس
 
 
 

روش‌هاي واكنش نشان دادن در مقابل احساس خشم

روش هاي مديريت خشمآرام سازي
تغيير خودگويي هاي منفي
حل مشكل
ايجاد تغيير در محيط
ابراز خشم به شيوه سازگارانه
 
 
 
متن فوق تنها خلاصه ای از قسمت های از فایل اصلی بوده ، برای دریافت کامل فایل بر گزینه خرید کلیک کنید.
 
 
روش دانلود فایل :
1.کلیک بر گزینه خرید.
2.پرداخت توسط کلیه کارت های عضو شتاب
3.کلیک بر گزینه ( بازگشت به سایت پذیرنده )
4.دانلود فایل مورد نظر
 
قیمت : 8 هزار تومان
قیمت : 3 هزار تومان

پاورپوینت فضای دیجیتال و مجازی کودکان و نوجوانان

دانلود پاورپوینت با موضوع فضای دیجیتال و مجازی کودکان و نوجوانان  در 19 اسلاید

 
 
مقدمه:
مقام معظم رهبری : جمله‌ای راجع به مسئله کودکان و نوجوانان عرض کنم: حقیقتاً باید بگویم که اگر مسئولان امور فرهنگی کشور بخواهند مسئله کودک و نوجوان را آن‌چنان که هست، مورد اهتمام قرار دهند، من خیال می‌کنم خیلی از آنهایی که مسئولند، از ساعات خوابشان هم خواهند زد تا به این مسئله بپردازند. امروز قضیه تربیت کودک و نوجوان، با گذشته‌های دور ـ حتی با گذشته‌های نه چندان دور، مثلاً با بیست سال پیش ـ خیلی تفاوت کرده است. ما می‌خواهیم از این نسلی که امروز مثل ماده خامی و مثل ذخیره‌ای در اختیار یکایک ماست، چه ساخته شود؟ آینده‌ای را که آنها خواهند ساخت و پرداخت و پیش برد، چگونه تصویر کرده‌ایم؟ اگر حقیقتاً به آرمان‌های اسلامی و ملی و عظمت ایران و ایرانی و جبران راهی که دست‌های استبداد سیاه در این صدوپنجاه سال، دویست سال اخیر ما را در آن کشانده است، فکر می‌کنیم؛ اگر اینها برایمان مهم است و به آینده به معنای حقیقی کلمه اهمیت می‌دهیم، پس بایستی به تربیت کودک و نوجوان خیلی بپردازیم؛
 
 
یکی از حوزه‌های مهم پدافند غیرعامل از دیدگاه حفظ سرمایه‌های معنوی، مقابله با جنگ نرم و تصرف روح و ذهن ملت بدون استفاده از جنگ‌افزارهای نظامی و نیز مقابله با فعالیت‌های براندازی نرم و انقلاب‌های مخملی است که به تصدیق اندیشمندان مدرن، در برهه‌ی کنونی جایگزین جنگ و توپ و تانک شده است. در این عرصه، پدافند غیرعامل فرهنگی جایگاه ویژه‌ای می‌یابد. 
بازی‌های رایانه‌ای، انیمیشن ها و نرم افزارها در دنیای امروز جایگاهی فراتر از سرگرمی صرف یافته است و به‌عنوان یک رسانه‌ی مهم و استراتژیک که مفاهیم مورد نظر سازندگانش را به درون خانواده‌ها و ذهن و فکر مخاطبانش می‌برد شناخته شده است؛ به‌طوری که پیش‌بینی می‌شود از سال 2020 رسانه‌ی حاکم بر دنیا تولیدات رایانه‌ای خواهد بود. تولید ملّی از یک سو می‌تواند به‌عنوان سدّی در مقابل تهاجم فرهنگی عمل کند و از سوی دیگر، عاملی برای فرهنگ‌سازی و ایجاد بستر برای آزمودن راه‌کارهای پدافند غیرعامل و نیز ایجاد آمادگی در مقابل سوانح مختلف باشد.
تولید ملی با تکیه بر فرهنگ اسلامی، هویت دینی و ملی، خلاقیت و ابتکار می تواند جایگزینی هوشمند و مطمئن برای کودکان و نوجوانان ما باشد.
 
 
 
 
جهان امروز :
فرصت‌ها و تهدیدهای فرهنگی موجود در هر تمدن و کشوری پتانسیل شگرفی در تعالی و سقوط یک جامعه دارد از این جهت آسیب‌شناسی فرهنگی، یکی از اصول قطعی و خدشه‌ناپذیر در هر جامعه ای محسوب می‌شود. هم اکنون ایالت متحده آمریکا به عنوان دارنده قوی‌ترین سیستم رسانه‌ای با تولید سالانه هزاران قطعه موسیقی،انیمیشن، بازی، سریال و آثار سینمایی، در تئوریزه کردن اندیشه خود یکه‌تاز است. 
این آثار رسانه‌ای به عنوان یکی از اثرگذارترین ابزار آلات فرهنگی در گستراندن اهداف ایالت متحده نقش پر رنگی را ایفا می‌کند، در این راستا انیمیشن ها و بازی ها به عنوان ابزاری سرگرم‌کننده و پرطرفدار که مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است از بالاترین ظرفیت برای شکل دادن به فرهنگ عمومی یک جامعه برخوردار است.
استودیوهای انیمیشن پیکسار (Pixar Animation Studios  ) را می‌توان یکی
 از پیش‌قراولان انیمیشن‌سازی دانست که در سال 1986 میلادی توسط
 استیو جابز و ادوین کتمول تأسیس شد.
 
 
پاورپوینت تهاجم فرهنگی و جنگ نرم بر کودکان و نوجوانان
دانلود پاورپوینت با موضوع فضای دیجیتال و مجازی کودکان و نوجوانان
 
قالب فایل: پاورپوینت( قابل ویرایش توسط شما ) ---  تعداد 19 اسلاید
 
 
 

انیمیشن، کارتون و بازی ها :

این کمپانی در ابتدا با مشارکت در ساخت انیمیشن داستان اسباب‌بازی (Toy Story  ) خود را به شهرت رساند؛ در سال 2006 میلادی نیز والت دیزنی (The Walt Disney Company  ) یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های رسانه‌ای و سرگرمی جهان به قیمت 7.4 میلیارد دلار پیکسار را از آن خود کرد و آن را به زیرمجموعه شرکت خود تبدیل کرد.
امروزه کشورهای غربی در جنگ نرم فقط به تبلیغات و فیلم بسنده نکردند بلکه حتی در بازیهای رایانه ای کودکانه نیز فعالیت خود را به طور محسوس شروع کرده اند . برای مثال در بازی کودکانه  farm frenzi pizza party با مفید نشان دادن خوک که از نظر اسلام نجس میباشد قصد تخریب ذهن کودکان مسلمان را دارند . در این بازی خوکی که حتی از نظر اقتصادی غربی ها هم از گاو و گوساله برای یک مزرعه دار به صرفه تر نیست را بهترین راه درآمدزایی و مفیدترین حیوان خانگی جلوه میدهند تا این فکر در ذهن فرزندان ما ایجاد شود که خوک برخلاف چیزی که  اسلام گفته است بسیار مفید و بهترین دام خانگی است . غربی ها با ساختن چنین بازیهایی قصد تخریب ذهن مسلمانان را برخلاف ارزشها و گفته های اسلام از همان دوران کودکی دارند و اینگونه فکرها با بازی کردن مداوم در حافظه بلندمدت کودکان برای همیشه باقی خواهدماند . درجدیدترین نسخه بازی پرندگان خشمگین نیز در دوتا از مراحل آن باید به سمت نقشه ایران و برج میلاد حمله کنید . پس باید در انتخاب بازیهای رایانه ای برای کودکان خود دقت بیشتری را بکار ببریم و گاهی اوقات هنگام بازی کردن فرزندانتان در کنار آنها نشسته و بازی رایانه ای آنها را نگاه کنید با این کار هم دوستی بیشتری بین شما و فرزندتان ایجاد میشود و هم میتوانید مطمئن شوید که بازی آسیبی به ذهنش نمی زند. انيميشن يكي از ساختارهاي جذاب سينمايي است كه لزوما مخاطب آن كودكان نيستند و بسياري از انيميشن‌هاي جذاب و زيباي جهان، علاوه بر كودكان و شايد بيشتر از آنها بزرگسالان را مخاطب قرار مي دهند. هرچند توليدات انيميشن مي‌توانند طيف گسترده‌اي از مخاطبان را به خود اختصاص دهند، ليكن انكارناشدنی است كه كودكان، بيشترين توجه و دلبستگي را به برنامه‌هاي انيميشن دارند و با مروري بر گذشته خود، اذعان خواهيم نمود كه انيميشن ها، نقش بسيار بسزايي درشكل گيري شخصيت ما داشته‌اند. 
 
 
 
متن فوق تنها خلاصه ای از قسمت های از فایل اصلی بوده ، برای دریافت کامل فایل بر گزینه خرید کلیک کنید.
 
 
روش دانلود فایل :
1.کلیک بر گزینه خرید.
2.پرداخت توسط کلیه کارت های عضو شتاب
3.کلیک بر گزینه ( بازگشت به سایت پذیرنده )
4.دانلود فایل مورد نظر
 
قیمت : 8 هزار تومان
قیمت : 3 هزار تومان
 

دانلود پاورپوینت اثربخشي آموزش مديريت خشم و حل مسئله بر سلامت روان و سبك هاي تربيتي  مربيان پيش دبستاني

هدف : بررسی اثربخشی آموزش کنترل خشم و حل مساله بر سلامت روان و سبکهای تربیتی مربیان پیش دبستانی

قالب فایل :پاورپوینت ( قابل ویرایش) --- تعداد 37 اسلاید
 
 
نوع مطالعه
    از نوع شبه آزمایشی با طرح پیش آزمون – پس آزمون تک گروهی (پس از اعلام آمادگی مربیان برای شرکت در پژوهش کارگاه های آموزشی هفته ای یکبار در بیست و یک جلسه دو ساعته برگزار شد.)
 
تنظیم هیجانات و کیفیت رابطه معلم – کودک با تسهیل فرایندهای شناختی و ایجاد رابطه مثبت بین معلم – دانش آموز موجب افزایش انگیزه و پیشرفت تحصیلی میشود.
از سوی دیگر امروزه معلمان در معرض سطح بالای استرس شغلی قرار دارند و نسبت به سایر مشاغل سطح بالاتر خستگی روانی را تجربه میکنند. تدریس در مدارس ویژه , آنان را نسبت به اختلالات اضطرابی و نیز ناراحتی روان شناختی آسیب پذیر میسازد. حتی در صورتی که استرس ادراک شده بین معلمان از مشاغل دیگر بیشتر نباشد با این حال اثرات منفی آن صدمات جبران ناپذیری بر زندگی دانش آموزان میگذارد.
خطر دیگر فرسودگی شغلی است .از این رو تمر کز بر بافت آموزش و مداخلات روان شناختی بر روی معلمان از اولویتهای سیستم آموزش و پرورش است.
 
 
بی کفایتی اجتماعی به طورجدی بر سازگاری زندگی افراد تاثیر میگذارد.یکی 
از ویژگیهای افراد ناسازگار نارسایی در مهارتهای حل مساله است.بسیاری از محققان بر این باورند که شناخت و کاربرد مهارتهای بین فردی مساله از جنبه های مهم زندگی و حتی پیش نیاز سلامت روان و سازگاری رفتاری است.
افراد پرخاشگر معمولا از رفتارهای سازگارانه حل مساله برخوردار نیستند وبه طور تکانشی عمل میکنند.  
 
 

مقیاس روشهای تربیتی معلمان

نحوه ي برخورد معلمان با رفتارهاي چالش برانگيز كودكان بررسي مي شود.
 
مقياس ليكرت 4 گزينه اي (اكثراوقات= 4 و هيچ وقت= 1) است كه هر گزينه در واقع يكي از روش هاي چهارگانه تعامل با كودك (تنبيه و توبيخ، توصيه بدون توضيح، پيشنهاد همراه با توضيح و روش حل مسئله) را در موقعيت موردنظر مطرح مي كند.
 
نمره ي بالا در هر روش تعامل، نشانگر استفاده بيشتر از آن روش در تعامل با كودك است. 
 
 
الف) آموزش حل مسئله: كارگاه تربيت كودك انديشمند برای ارتباط بزرگسالان با كودكان سنين 4 تا 7 سال طراحي شده است. هدف نهايي كارگاه افزايش توانمندي شركت كنندگان در مواجهه با مسائل روزمره خانواده از طريق به كارگيري مهارت هاي حل مسئله در تربيت فرزندان است. كارگاه ها در 9 جلسه به صورت يك جلسه دو ساعته در هفته برگزارمي شود. در هر جلسه شركت كنندگان به صورت گام به گام با روش هاي كارآمد و ناكارآمد برخورد با كودكان آشنا مي شوند و والدين با استفاده از كتاب تمريني كه به آن ها داده مي شود، روش هاي حل مسأله را در موقعيت هاي فرضي با كودك تمرين مي كنند. در اين كتاب تمرين هايي طراحي شده است كه جنبه بازي و تفريح داشته و براي كودكان لذت بخش است. لذا فعاليت ها به صورت بازي يا نقاشي به كودك ارائه مي شود. همچنين تكاليف با استفاده از موقعيت هاي آشنا كه كودك و بزرگسالان معمولاً با آن ها در تماس هستند (مثلا در مهماني، هنگام تماشاي تلويزيون و در مكان هاي مختلف طراحي شده اند )  در شروع، شركت كنندگان با چهار شيوه ي تربيت كودك كه در كارگاه به نام چهار پله رفتارتعريف شده است، آشنا مي شوند. 
 
روايي صوري نيز طي جلسه مصاحبه گروهي، با جمعي از مربيان پيش دبستاني، بررسي شد و پس از انجام اصلاحاتي در اين خصوص، پژوهشگران از وجود اين نوع روايي هم در ابزار مذكور اطمينان حاصل كردند. 
 
روايي صوري(ظاهري) Face validity : روايي صوري از مشتقات روايي محتوايي است. روايي صوري به اين مطلب اشاره مي كند كه سؤال هاي يك آزمون تا چه حد در ظاهر شبيه به موضوعي هستند كه براي اندازه گيري آن تهيه شده اند. 
 
 
نتیجه گیری :
يافته ها نشان داد كه شركت مربيان در كارگاه ها، به افزايش حل مسئله، خشم و بهبود سلامت روان آنان منجر شده است. 
هر دو ميانگين بهزيستي و درماندگي روان شناختي در مرحله پيش آزمون و پس آزمون تفاوت معنادار داشتند، اما خرده مقياس خلق وخوي خشمگينانه، كنترل خشم دروني و بيروني بين دو مرحله تفاوت معنادار نداشت. 
از اين يافته ها ميتوان نتيجه گرفت كه مداخلات رواني- آموزشي اثر سازنده اي بر سلامت رواني مربيان دارد وآنان را در برخورد با مشكلات توانمندتر مي سازد. 
نكته ي قابل توجه در مطالع هي حاضر اين است كه خلق و خوي خشمگينانه، كنترل خشم دروني و بيروني در اين افراد تغييري نكرده است. عدم تغيير سازه هاي مذكور شايد به اين دليل باشد كه اين سازه ها نسبتاً پايدارند و تغيير آن ها نياز به آموزش و زمان بيشتري دارد. از آن گذشته، واژه خلق و خوي، صفت شخصيتي پايدار را به ذهن متبادر مي سازد بنابراين دور از انتظار نيست كه طي چند هفته آموزش، تغيير اساسي ، نكرده باشد.
 
 
متن فوق تنها خلاصه ای از قسمت های از متن پاورپوینت بوده ، برای دریافت کامل فایل بر گزینه خرید کلیک کنید.
 
روش دانلود فایل :
1.کلیک بر گزینه خرید.
2.پرداخت توسط کلیه کارت های عضو شتاب
3.کلیک بر گزینه ( بازگشت به سایت پذیرنده )
4.دانلود فایل مورد نظر
 
قیمت : 10 هزار تومان
قیمت : 2 هزار تومان

 

تبلیغات
Rozblog.com رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز
درباره ما
Profile Pic
دانلود پاورپوینت طرح توجیهی تحقیق و کاراموزی های اموزشی
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات

  • پایان نامه
  • پروپوزال
  • کاراموزی
  • علوم دامی اصول تغذیه گاو شیری و ...
  • تحقیقات جامع کشاورزی
  • گیاهشناسی"حشره شناسی"فیزیک"اکولوزی"هواشناسی و...
  • ماشین الات
  • طرح توجیهی/نمونه سوال؟کتاب
  • طرح توجیهی/مقاله/پروژه

  • ژنتیک
  • حشره شناسی
  • باغبانی
  • شیمی

  • جانورشناسی
  • دانشگاه پیام نور تفرش
  • هواشناسی
  • زراعت
  • تصاویر کشاورزی
  • پاورپوینت
  • پروژه
  • هورمون های گیاهی
  • مقالات رشته حسابداری
    آمار سایت
  • کل مطالب : 676
  • کل نظرات : 748
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 3051
  • آی پی امروز : 388
  • آی پی دیروز : 673
  • بازدید امروز : 2,038
  • باردید دیروز : 3,768
  • گوگل امروز : 277
  • گوگل دیروز : 499
  • بازدید هفته : 5,806
  • بازدید ماه : 87,754
  • بازدید سال : 1,244,024
  • بازدید کلی : 3,148,540
  • خوش امدگویی
    اميد است سير و سرچ در اين مجموعه افزايش بار اندوخته هاي علمي دوستان دانش دوست و پژوهشگر، را سبب شود در اين اثني ما را با رهنمود هاي ناب خويش راهنمايي نماييد.