loading...

دانلود پروژه پایان نامه کاراموزی کارشناسی و ارشد

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد با موضوع دانلود پایان نامه رابطه سبکهای یادگیری و خودکارآمدی با پيشرفت تحصيلي دانش آموزان پایان نامه با موضوع خودکارآمدی تحصیلی

خوش امدگویی

با عرض سلام و احترام خدمت شما کاربر عزیز. از اینکه وبسایت من رو برای خواندن انتخاب کردید از شما کمال تشکر را دارم. من مهدی بنی حسن دانشجوی مهندسی کشاورزی هستم که افتخار دارم اطلاعات مربوط به پروژه ، پایان نامه و  مقالات مربوط به اغلب رشته های کارشناسی و ارشد را از طریق این وبسایت در اختیار شما سروران گرامی بگذارم. 

    اميد است سير و سرچ در اين مجموعه افزايش بار اندوخته هاي علمي دوستان دانش دوست و پژوهشگر، را سبب شود در اين اثني ما را با رهنمود هاي ناب خويش راهنمايي نماييد.

درگاه پرداخت اینترنتی این وبسایت توسط درگاه واسط آرین پال و زرین پال  مورد تایید قرارگرفته است.

لینک دانلود فایل بعد از پرداخت به صورت آنی باز می شود.


ایمیل پشتیبانی سایت  mahdipnut@yahoo.com

شماره تماس پشتیبانی سایت : 09191968068  (پاسخگویی فقط به  پیامک)

عزیزانی که دسترسی به رمز دوم برای پرداخت ندارند میتوانند از طریق سیستم کارت به کارت با شماره (6063731014667027 به نام مهدی بنی حسن ) استفاده و به پشتیبانی سایت پیامک کنند تا در کوتاهترین زمان فایل مورد نظر ایمیل شود.

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مشاوره (MA) با موضوع رابطه سبکهای یادگیری و خودکارآمدی با  پيشرفت تحصيلي دانش آموزان

چکیده: پژوهش حاضر با عنوان رابطه بين خودكارآمدي و سبک های یادگیری با پیشرفت تحصیلی  دانش آموزان دختر انجام گرفت. به همین منظور از بین کل دانش آموزان دختردبیرستانی مشغول به تحصیل  300نفر به روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شدند. روش انجام پژوهش، از نوع همبستگی بوده است.  به منظور تحلیل یافته های پژوهش از آزمون همبستگی پیرسون، و مانوا استفاده شد. یافته ها نشان می دهد میزان همبستگی بین پیشرفت تحصیلی و سبک یادگیری برابر(حسی179/0،شهودی280/0، کلامی573/0 و تعاملی103/0) است. و در سطح معناداری (05/0) معنادار است.بنابر این با 95 درصد اطمینان می توان نتیجه گرفت بین پیشرفت تحصیلی و سبک یادگیری رابطه مثبت معنادار وجود داردهمچنین نتایج نشان داد بین سبک متوالی و پیشرفت تحصیلی رابطه معنادار وجود ندارد.میزان همبستگی بين خود کارآمدی و پیشرفت برابر( خود ارزیابی570/0،حل مساله،108/0، و انتخاب هدف 308/0 ، برنامه ریزی، 460/0) است. و در سطح معناداری (05/0) معنادار است.بنابر این با 95 درصد اطمینان می توان نتیجه گرفت بین خود کارآمدی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان رابطه مثبت معنادار وجود داردهنمچنین بین پیشرفت تحصیلی و بعد اطلاعات شغلی با 95 در صد اطمینان رابطه معنادار وجود ندارد.آزمونهاي معناداري MANOVA در رابطه با عامل پیشرفت تحصیلی بر سبكهاي یادگیری  و خودکارآمدی در سطح كمتر از ./05 معنادار است.
 
دانلود پایان نامه اماده با موضوع سبک های یادگیری در اموزش و پیشرفت تحصیلی دانش اموزان
 رابطه سبکهای یادگیری و خودکارآمدی با  پيشرفت تحصيلي دانش آموزان
 
قالب فایل : word  --- تعداد 165 صفحه
به همراه جداول و نمودار های مربوطه و تجزیه و تحلیل داده ها
قابل استفاده دانشجویان رشته روانشناسی - مشاوره - علوم تربیتی و علوم اجتماعی بر اساس سلیقه دانشجو
 
 
فصل اول
کلیات تحقیق
مقدمه:
     در سالهای اخیر مطالعه سبک یادگیری در روانشناسی معاصر یک جریان وسیع بوده است . این نشانگرعلاقه به مطالعه ارتباط دو سويه شخصیت و شناخت می باشد . اصطلاح سبک یادگیری بر روشهای خاصی دلالت دارد که یک فرد در درک و مفهوم سازی محیط به کار می برد . سبک یادگیری فرایندی است که از طریق آن افراد اطلاعات را از محیط گرفته ، تفسیر کرده و برای ابراز واکنش به محیط از آن استفاده می کنند و در واقع رابط ذهن او با دنیای خارج می باشد( سریواستاوا،2001 ؛ نقل از نوروزی و صالحی، 1382 ) . 
 
بیان مسأله 
     در گذشته تصور می شد که عامل مهم یادگیری آموزشگاهی ، هوش ذاتی افراد می باشد که هرکس هنگام تولد آن را از والدینش به ارث می برد . در نظریه های جدید روانشناختی باور اکثریت این است که بخش مهمی از رفتار هوشمندانه که برخلاف تواناییهای ذاتی ، ارثی و غیر قابل تغییرند ، کارکردهای شناختی ، اکتسابی و تغییر پذیرند .
اهمیت و ضرورت تحقیق 
      موفقیت در یادگیری با طبیعت پیچیده اش همواره توجه و نگرانی نظامهای آموزشی ، محققین و معلمان را به همراه داشته است . کانون این نگرانی ، ناکامی تعدادی از یادگیرندگان در یادگیری است . عدم توجه تصمیم گیرندگان آموزشی به تفاوتهای فردی در آموزش و یادگیری سپس  شکست یادگیرندگان در کسب اطلاعات ، تواناییها و مهارتهای لازم برای سوادآموزی ، موجب عدم موفقیت در تحصیلات ، شغل و حتی فقدان آمادگی کافی برای یک شهروند مؤثر بودن می گردد . از دلایل عمده ای که به نظر می رسد باعث عدم موفقیت برخی از یادگیرندگان در حیطه های آموزشی می شود ، عدم تناسب فرآیند آموزش با سبکهای یادگیری آنان است .
 
اهداف تحقيق 
کلی :
تعیین رابطه سبک های یادگیری وخود کارآمدی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر دوره متوسطه 
اهداف فرعی (ویژه)
1- تعیین رابطه سبک های یادگیری(1- حسی 2- شهودی دیداری3 – کلامی فعال 4- تعاملی کلی5 – متوالی)  با پیشرفت تحصیلی  دانش آموزان دختر دوره متوسطه  
2- تعیین رابطه خود کارآمدی( 1- خود ارزيابي2- اطلاعات شغلي3-   انتخاب هدف4- برنامه ريزي 5- حل مسئله)  با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر دوره متوسطه
فرضیه های تحقیق
1- بین سبک های یادگیری ( 1-حسی 2- شهودی دیداری3 – کلامی فعال 4- تعاملی کلی 5– متوالی) با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان رابطه  وجود دارد.
2-بین خود کارآمدی (  1-خود ارزيابي2- اطلاعات شغلي3-   انتخاب هدف4- برنامه ريزي5 - حل مسئله )    با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان رابطه  وجود دارد.
 
فصل دوم
پیشینه پژوهش
مقدمه
     در اين فصل با مطالعه و بررسي منابع و ماخذ مربوط به موضوع مورد پژوهش كه يكي از جنبه هاي اساسي و ضروري هر پژوهشي است، پرداخته شده است تا دانش و بينش هر چه بيشتري درباره موضوع مورد تحقيق حاصل شود. لذا مطالب محتواي اين فصل در دو بخش ارائه شده است .بخش اول مربوط به ادبيات نظری تحقيق است كه درسه قسمت سبک یادگیری، خود کارآمدی و  پیشرفت تحصیلی مطرح گرديد و بخش دوم آن مربوط به پيشينه تحقيق است به چند مورد مطالعات وتحقيقات كه درداخل و خارج كشور در ارتباط با موضوع مورد پژوهش انجام گرفته اشاره شده است. توضیح اینکه سعی پژوهشگر بر آن بوده است که پیشینه مطالعاتی را متناسب با موضوعات فصل دوم در داخل متن بگنجاند .
 
فصل سوم
روش شناسی
پژوهش
در اين فصل روش پژوهش ،جامعه آماري و نمونه گیری ،ابزار گردآوري و روش تحليل داده هاي پژوهش  مورد بررسی قرار می گیرد.
 
روش پژوهش : 
با توجه به اهداف پژوهش ، یعنی بررسی رابطۀ بین سبکهای یادگیری ، خودکار آمدی با پیشرفت تحصیلی در پژوهش حاضر ، روش توصیفی از نوع همبستگی استفاده شده است . تحقیقات همبستگی شامل کلیۀ تحقیقاتی است که در آنها سعی می شود روابط بین متغیرهای مختلف با استفاده از ضریب همبستگی کشف یا تعیین شود . هدف روش تحقیقی همبستگی مطالعه حدود یک یا چند متغیر با حدود تغییرات یک یا چند متغیر دیگر است ( دلاور ، 1382 ). 
 
جامعه آماری : 
جامعه آماري شامل کليه دانش آموزان دختر دوره متوسطه می باشند که مشغول به تحصیل  بوده اند .
 
 
1- مقیاس خودکار آمدی كرايت  (1987): 
 
پرسشنامه خودکار آمدی مورد استفاده در تحقیق حاضر توسط كرايت  (1987) با اهداف زیر ساخته شده است : 
الف – تهیۀ ابزاری برای تحقیقات بعدی 
ب – تهیه ابزاری جهت تعیین سطوح متفاوت خودکار آمدی 
پرسشنامه خود کارآمدی شرایط خاصی را برای اجرا قائل نیست و محدودیت سنی آن ویژه نوجوانان است.
ماده های آزمون برای اندازه گیری انتظارات خودکار آمدی مواردی مانند مهارتهای اجتماعی یا شایستگی های حرفه ای نوشته شده است 
نسخۀ اصلی آزمون شامل 36 ماده بود که براساس تحلیهای انجام شده فقط ماده هایی که بار 4/0 و بیشتر را در هریک از عوامل اجتماعی و عمومی داشتند حذف نشدند . بر این اساس ، 11 ماده که دارای این ویژگی
 نبودند حذف و آزمون به 25 ماده کاهش یافت . 
ابعاد پرسشنامه:
در این پرسشنامه پنج بعد (1- خود ارزيابي صحيح 2-، جمع آوري اطلاعات شغلي 3- انتخاب هدف 4-  برنامه ريزي براي آينده 5- حل مسئله ) به شرح زير مورد سنجش قرار می گیرد
 
که بوسیله سوالهای  ....              اندازه گیری میشود
تعداد
ابعاد
 
متغیر
 
كه توسط سوالهاي 22 و 18 و 14و 9 و 5 اندازه گيري مي شود 5 خود ارزيابي
        خودکارآمدی
كه توسط سوالهاي 23 و 19 و 15و 10 و 1 اندازه گيري مي شود 5 اطلاعات شغلي
كه توسط سوالهاي 20 و 16 و 11و 6 و 2 اندازه گيري مي شود 5 انتخاب هدف
كه توسط سوالهاي 24 و 21 و 12و 7 و 3 اندازه گيري مي شود 5 برنامه ريزي
كه توسط سوالهاي 25 و 17 و 13و 8 و 4 اندازه گيري مي شود 5 حل مسئِله
 
 
پایائی  مقیاس خودکار آمدی : 
براتی ( 1376 ) که مقیاس خودکار آمدی را ترجمه کرد و مورد استفاده قرار داد ، جهت بررسی مقیاس خودکار آمدی از روش دو نیمه کردن استفاده کرد . ضریب پایایی آزمون از طریق روش اسپیرمن – براون و روش دو نیمه کردن گاتمن برابر 76/0 بدست آمد . آلفای کرونباخ یا همسانی کلی سوالات برابر 79/0 بدست آمد که رضایت بخش می باشد . کرامتی ( 1380 ) در تحقیق خود ، آلفای کرونباخ یا همسانی کلی سوالات را برابر 85/0 بدست آورد . علی نیاکروئی ( 1382 )  در تحقیق خود آلفای کرونباخ یا همسانی کلی سوالات را برابر 78/0 بدست آورد که قابل قبول است ( میر سمیعی، 1385 ) . 
 
روایی   مقیاس خودکارآمدی : 
برای سنجش مقیاس خودکار آمدی ، امتیازات بدست آمده توسط آن با اندازه های چندین ویژگی شخصیتی همبسته شد . این اندازه های شخصیتی عبارتند از : منبع کنترل درونی   ، صلاحیت بین شخصی   ، نیرومندی من  ، عزت نفس  ، جرأت ورزی  ، خصیصه های شخصیتی نرینه  و همسازی هیجانی   (هیرسچی  و موریس  ، 2002 ؛ نقل از علی نیا ،1382). همبستگی بدست آمده بین نمرات مقیاس خودکار آمدی و دیگر اندازه های شخصیتی در جهت تأئید روایی سازه ای   مقیاس تهیه شده است . 
 
روش نمره گذاری : 
شیوه نمره گذاری مقیاس خود کارآمدی به این صورت است که به هر ماده از 1 تا 5 نمره تعلق می گیرد . 
براي پاسخگويي به هر سوال، آزمودني مي تواند يکي از پنج گزينه ي کاملاً موافق (5)، نسبتاً موافق (4)، نامطمئن(3)، نسبتاً مخالف (2)، و کاملاً مخالف (1) را انتخاب کند.
 
 
پایایی و روایی
ضريب اعتبار آزمون با استفاده از فرمول آلفاي كرونباخ برابر با 0.84 به دست آمد. اجراي روش تحليل مولفه هاي اصلي در پژوهش درباره روايي پرسشنامه نشان مي دهد كه مواد پرسشنامه به گونه كلي با يك عامل همبسته است. 
 
روش تجزيه وتحليل داده ها: 
پس از جمع آوري، نمرات با استفاده از نرم افزار آماري در دو سطح توصيفي و استنباطي مورد تجزيه و تحليل قرار گرفت در سطح توصيفي از جداول توزيع فراواني و شاخص هاي مركزي و شاخص هاي پراگندكي استفاده شد .
در سطح استنباطي با توجه به نوع داده ها، فرضيه ها ويافتن رابطه بين آنها بايستي از تحلیل متناسب با اين داده ها استفاده كنيم كه از ( رگرسیون چند متعیری و آزمون فرید من) استفاده شده است. 
 
 فصل چهارم
 
تجزیه و تحلیل یافته ها
مقدمه
تجزیه وتحلیل به عنوان فرآیندی از روش علمی، یکی از پایه های اساسی هر روش تحقیقی است. به طور کلی تجزیه و تحلیل عبارت است از روشی که از طریق آن کل فرآیند پژوهشی از انتخاب مسئله تا دسترسی به یک نتیجه هدایت می شود. پژوهشگر برای پاسخگویی به مسئله تدوین شده و یا تصمیم گیری در مورد رد یا تأیید فرضیه ای که صورت بندی کرده است. از روش های مختلف تجزیه و تحلیل استفاده می کند. در این فصل داده های تحقیق با استفاده از روش های علمی، در جهت بررسی سؤال های پژوهش مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد. پس از ملاحظه پاسخ ها و ثبت داده ها در محیط نرم افزار و استخراج نتایج آن، با توجه به ماهیت هر سؤال پژوهشی ابتدا اطلاعات توصیفی ارائه می شود و در بخش بعدی، داده ها مورد تحلیل قرار می گیرند. تجزیه و تحلیل یافته ها در دو بخش انجام می شود؛ 
 
فصل پنجم
بحث و
نتیجه گیری 
خلاصه تحقیق
پژوهش حاضر با عنوان رابطه بين خودكارآمدي و سبک های یادگیری با پیشرفت تحصیلی  دانش آموزان انجام گرفت. تعداد نمونه 300 نفر میباشند که بصورت تصادفی انتخاب شدند. براي جمع اوري داده ها دو پرسشنامه خودكارآمدي کرایت  و سبک یادگیری فلدرو سیلورمن برروي دانش آموزان اجرا شد. براي تجزيه و تحليل داده ها از نرم افزار استفاده شد. در اين پژوهش از روش هاي آماري توصيفي(ميانگين، انحراف معيار و خطاي استاندارد) و ضریب همبستگی استفاده شد. در اين بخش به تحليل و بررسي يافته هاي پژوهش مي پردازيم. بدين ترتيب محقق با طرح فرضیه های پژوهش و ارائه نتايج و يافته هاي آماري به بررسي، تحليل و ارزيابي داده ها پرداخته و در مرحله نهايي به بيان محدوديت هاي پژوهش اقدام نموده است و سپس به زمينه هاي پیشنهادی يافته ها اشاره کرده است.
 
فهرست مطالب
فصل اول : کلیات تحقیق
مقدمه
بيان مساله
اهميت و ضرورت انجام پژوهش
اهداف پژوهش
سوالات پژوهش
تعاريف مفاهيم و واژگان 
فصل دوم : ادبیات وپیشینه تحقیق
فصل سوم : روش شناسی پژوهش
روش تحقیق
جامعه آماری
نمونه آماری و نحوه گزینش آن
ابزار اندازه گیری
روش اجرا
آزمونها و روش هاز اماری تجزیه وتحلیل داده ها
فصل چهارم :تجزیه و تحلیل یافته ها 
 
مقدمه
تحلیل توصیفی
تحلیل استنباطی
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری یافته ها و پیشنهادات
مقدمه
بحث و نتیجه گیری
محدودیت های تحقیق
 پیشنهادات
فهرست منابع
منابع فارسی
منابع خارجی
 
 ( متن فوق تنها خلاصه ای از قسمت های پایان نامه بود.برای دانلود فایل اصلی،انلاین پرداخت کنید و انلاین دانلود کنید. )
 
روش دانلود فایل :
1.کلیک گزینه خرید.
2.پرداخت توسط کلیه کارت های عضو شتاب
3.کلیک بر گزینه ( بازگشت به سایت  پذیرنده )
4.دانلود فایل مورد نظر
 
قیمت: 50 هزار تومان
قیمت 35 هزار تومان

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط کبری صدقی در تاریخ 1395/6/31 و 11:59 دقیقه ارسال شده است

سلام عرض میکنم.
سایت خیلی خوبی دارین.پایان نامه خیلی خوبی بود.عالی.بهتر از این نمیشد.ممنون.
پاسخ : سلام.لطف دارین

این نظر توسط سمانه در تاریخ 1395/6/27 و 22:17 دقیقه ارسال شده است

خیلی خوب.کامل
پاسخ : ممنونم


نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی
تبلیغات
Rozblog.com رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز
درباره ما
Profile Pic
دانلود پروژه، پایان نامه و کاراموزی های دانشجویی
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات

  • پایان نامه
  • پروپوزال
  • کاراموزی
  • علوم دامی اصول تغذیه گاو شیری و ...
  • تحقیقات جامع کشاورزی
  • گیاهشناسی"حشره شناسی"فیزیک"اکولوزی"هواشناسی و...
  • ماشین الات
  • طرح توجیهی/نمونه سوال؟کتاب
  • طرح توجیهی/مقاله/پروژه

  • ژنتیک
  • حشره شناسی
  • باغبانی
  • شیمی

  • جانورشناسی
  • دانشگاه پیام نور تفرش
  • هواشناسی
  • زراعت
  • تصاویر کشاورزی
  • پاورپوینت
  • پروژه
  • هورمون های گیاهی
  • مقالات رشته حسابداری
    آمار سایت
  • کل مطالب : 513
  • کل نظرات : 592
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2816
  • آی پی امروز : 163
  • آی پی دیروز : 1223
  • بازدید امروز : 654
  • باردید دیروز : 3,833
  • گوگل امروز : 124
  • گوگل دیروز : 1136
  • بازدید هفته : 18,570
  • بازدید ماه : 30,760
  • بازدید سال : 792,164
  • بازدید کلی : 1,819,617
  • خوش امدگویی
    اميد است سير و سرچ در اين مجموعه افزايش بار اندوخته هاي علمي دوستان دانش دوست و پژوهشگر، را سبب شود در اين اثني ما را با رهنمود هاي ناب خويش راهنمايي نماييد.