loading...

دانلود پاورپوینت طرح توجیهی و کاراموزی

دانلود پایان نامه بررسی رابطه خود کارآمدی عمومی اهمال‌کاری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی پایان نامه رابطه خود کارآمدی عمومی و پیشرفت تحصیلی دانلود پایان نامه روانشناسی

خوش امدگویی

با عرض سلام و احترام.از اینکه وبسایت من را برای خواندن انتخاب کردید از شما کمال تشکر را دارم.من مهدی بنی حسن کارشناس علوم دام و طیور افتخار دارم اطلاعات و طرح های توجیهی به روز و مقالات آموزشی را از طریق این وبسایت در اختیار شما سروران گرامی بگذارم.

مطالب اختصاصی بوده و کپی برداری ، فروش و قراردادن حتی قسمتی از مطالب این سایت در سایت های دیگر از نظر شرعی حرام و پیگرد قانونی دارد.

درگاه پرداخت اینترنتی این وبسایت توسط درگاه واسط آرین پال و زرین پالمورد تایید قرارگرفته است.

لینک دانلود فایل بعد از پرداخت به صورت آنی باز می شود.

ایمیل پشتیبانی سایت  mahdipnut@yahoo.com

شماره تماس پشتیبانی سایت : 09191968068 فقط پاسخگو به پیامک (لطفا از تماس خودداری کنید)

ایدی تلگرام پشتیبانی :  poshtibaniU@

ادرس کانال : topfarmer@

مراحل خرید فایل مورد نظر  :

1.کلیک بر گزینه خرید.

2.وارد کردن اطلاعات نام و نام خانوادگی ، ایمیل و شماره تلفن همراه.

توجه پست الکترونیکی همان ایمیل می باشد.در صورتی که ایمیل شخصی ندارید ادرس mahdipnut@yahoo.com وارد کنید.

2.پرداخت توسط کلیه کارت های عضو شتاب ( با کلیه کارت هایی که عضو شتاب هستند قادر به خرید هستید)

3.کلیک بر گزینه ( بازگشت به سایت پذیرنده )

4.دانلود فایل مورد نظر ( دانلود فایل آنی  و پس از پرداخت لینک دانلود باز می شود.)


پایان نامه کارشناسی ارشد بررسی رابطه خود کارآمدی عمومی با اهمال‌کاری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان

 

اهمال‌کاری و پیشرفت تحصیلی بر پایه متغیر ترس از شکست و حس شایستگی بررسی رابطه خودکارآمدی عمومی بررسی رابطه خودکارآمدی عمومی با اهمال‌کاری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان پایان نامه پیشرفت تحصیلی دانشجویان پایان نامه خودکارآمدی تحصیلی و مشکلات یادگیری تاریخچه بررسی اهمال‌کاری تبیین رابطه خودکارآمدی عمومی و اهمال کاری خودکارآمدی در حوزه تحصیلی دلایل اهمال‌کاری دانشجویان رابطه خودکارآمدی اهمال‌کاری و پیشرفت تحصیلی 

 
 
چکیده  :
پایان نامه حاضر با هدف بررسی رابطه خودکارآمدی عمومی با اهمال‌کاری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان است.
نتایج نشان دادند بین خودکارآمدی عمومی با اهمال کاری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی رابطه معنادار وجود دارد. وجود چنین رابطه‌ای حاکی از این است که با پایین آمدن نمره خودکارآمدی عمومی نمره اهمال‌کاری تحصیلی افزایش و به نوبه خود معدل پیشرفت تحصیلی دانشجویان کاهش می‌یابد. به بیان دیگر، خودکارآمدی، اهمال‌کاری و پیشرفت تحصیلی دانشجویان را پیش‌بینی می‌کند. افزون براین یافته‌های مربوط به تفاوت بین گروه‌ها با استفاده از واریانس چند متغیری نشان دادند بین گروه‌های نمونه تفاوت معنادار وجود ندارد.
 
 
فهرست مطالب
 
فصل نخست
آشنایی با طرح تحقیق
1. بیان مسئله ……………………………………………………………………………………………………………………
2. اهميت و ضرورت انجام پژوهش…………………………………………………………………………………….
3. هدفهاي پژوهش ……………………………………………………………………………………………………………
4. پرسشهاي پژوهش ……………………………………………………………………………………………………….
5. متغيرهاي پژوهش ………………………………………………………………………………………………………..
1-5. تعاريف نظري متغیرها………………………………………………………………………………………………
2-5. تعاریف عملیاتی متغیرها …………………………………………………………………………………………
فصل دوم
مروری بر مبانی نظری و ادبیات پژوهش
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بخش نخست
خودکارآمدی اختصاصی و عمومی
1.خودکارآمدی اختصاصی …………………………………………………………………………………………………..
1-1. خودکارآمدی چیست؟……………………………………………………………………………………….
2-1. علل خودکارآمدی …………………………………………………………………………………………….
2. خودکارآمدی عمومی………………………………………………………………………………………………………
3. خودکارآمدی در حوزه تحصیلی…………………………….. …………………………………………
بخش دوم
اهمال‌کاری
1. مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
2. مروری بر تاریخچه بررسی اهمال‌کاری…………………………………………………………………………………………
1-2. اهمال‌کاری: پدیده‌ای جدید…………………………………………………………………………………………………….
2-2. اهمال‌کاری: همیشگی و پایدار………………………………………………………………………………………………..
3. معنای لغوی اهمال‌کاری……………………………………………………………………………………………………………………
1-3. مترادفهای اهمال‌کاری……………………………………………………………………………………………………………
2-3. تعریفها، یافته‌های دانشگاهی و سایر تعریفها……………………………………………………………………
4. همه‌گیری شناسی اهمال‌کاری…………………………………………………………………………………………………………
5. نظریه‌های اهمال‌کاری………………………………………………………………………………………………………………………
1-5. نظریه 1: اضطراب: ترس از شکست، کمال‌پرستی و مانند آن. ……………………………………
1-1-5. ارزیابی نظریه………………………………………………………………………………………………………………..
2-5. نظریه 2: خودناتوان سازی …………………………………………………………………………………………………….
1-2-5. ارزیابی نظریه………………………………………………………………………………………………………………..
3-5. نظریه 3: سرکشی و طغیان ………………………………………………………………………………………………….
1-3-5. ارزیابی نظریه…………………………………………………………………………………………………….. …………
4-5. نظریه 4: نظریه انتظار نزولی…………………………………………………………………………………………………
1-4-5. ارزیابی نظریه…………………………………………………………………………………………………….. ………
6. چه کسی اهمال‌کار است؟ ……………………………………………………………………………………………………………….
7. اهمال‌کاری تحصیلی………………………………………………………………………………………………………………………….
1-7. دلایل اهمال‌کاری دانشجویان……………………………………………………………………………………………….
1) مدیریت ضعیف در تنظیم وقت………………………………………………………………………… …………….
2) دشواری در تمرکز………………………………………………………………………………………………… …………….
3) ترس و اضطراب…………………………………………………………………………………………………….. …………….
4) باورهای منفی……………………………………………………………………………………………………….. ……………..
5) مشکلات شخصی…………………………………………………………………………………………………. …………….
6) تکلیف خسته‌کننده………………………………………………………………………………………………. …………….
7) انتظارها و کمال جوییهای غیر واقعی………………………………………………………….. …………….
8) ترس از شکست…………………………………………………………………………………………………… …………….
2-7. عوامل‌ اهمال‌کاری تحصیلی …………………………………………………………………………………………………
3-7. الگوهای اهمال‌کاری تحصیلی……………………………………………………………………………………………….
4-7. اهمال‌کاری و پیشرفت تحصیلی بر پایه متغیر ترس از شکست و حس شایستگی….
8. ریختهای مختلف اهمال‌کارها………………………………………………………………………………………………………….
1-8. اهمال‌کارهای گاه‌گاهی…………………………………………………………………………………………………………..
2-6. اهمال‌کارهای مزمن………………………………………………………………………………………………………………..
9. پیامدهای اهمال‌کاری……………………………………………………………………………………………………………………….
1-9. پیامدهای عینی…………………………………………………………………………………………………………………………
2-9. پیامدهای عاطفی……………………………………………………………………………………………………………………….
10. علل اهمال‌کاری………………………………………………………………………………………………………………………………..
بخش سوم
روابط بین متغیرها
 
1. رابطه خودکارآمدی اهمال‌کاری و پیشرفت تحصیلی…………………………………………………………
1-1. خودکارآمدی تحصیلی و مشکلات یادگیری……………………………………………………………….
2-1. رابطه اهمال‌کاری و خودکارآمدی……………………………………………………………………………….
فصل سوم
روش‌
1. جامعه آماري و گروه نمونه مورد مطالعه………………………………………………………………………….
2. نوع مطالعه و طرح پژوهشي………………………………………………………………………………………………
3. ابزار پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………….
1-3. مقیاس خودکارآمدی عمومی………………………………………………………………………………..
2-3. مقیاس اهمال‌کاری تحصیلی …………………………………………………………………………………
1-1-3. روش اجرای پرسشنامه‌ها…………………………………………………………………………………..
4. روش گردآوري داده‌ها …………………………………………………………………………………………………..
5. روش تحليل داده‌ها ………………………………………………………………………………………………………
فصل چهارم
يافته‌ها
1. مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………..
2. توصيف‌ داده‌ها………………………………………………………………………………………………………….
1-2. مشخصه‌هاي‌ آماري نمره‌هاي گروه‌ها در مقياس‌ اهمال‌کاری‌تحصیلی و خرده مقیاسهای آن و نیز خودکارآمدی عمومی……………………………………………………………………………..
2-2. بررسي رابطه دانشگاه محل تحصیل با اهمال‌کاری تحصیلی……………………………..
3-2. بررسی نرمال بودن توزیع نمره‌ای به دست آمده از مقیاسهای خودکارآمدی عمومی و اهمال‌کاری تحصیلی………………………………………………………………………………………………………………….
4-3. مقایسه درصدهای نمره کنش‌وری تحصیلی با هنجارهای گزارش شده……………………
3. تحلیل داده‌ها………………………………………………………………………………………………….
1-3. بررسي رابطه متغیرهای پژوهش……………………………………………………………………………..
فصل پنجم
بحث و تفسير
1. بحث و تفسير…………………………………………………………………………………………………………….
2. محدوديتهاي مطالعه حاضر………………………………………………………………………………………..
4. پيشنهادهاي راهبردي و روش شناختي مبتني بر محدوديتهاي پژوهش حاضر……………….
4. توصیه‌ها و پیشنهادها كاربردي …………………………………………………………………………………
1-4. راههای افزایش خود کارآمدی عمومی……………………………………………………………….
2-4. راه‌های غلبه بر اهمال‌کاری………………………………………………………………………………….
فهرست جدولها
جدول 1-1. مشخصه‌هاي اصلی متغیرهای پژهش …………………………………………………………………………………
جدول 1-3 ویژگیهای جمعیت شناختی گروه نمونه………………………………. …………………………………………….
جدول 1-4 مشخصه‌هاي آماري نمره‌هاي اهمال‌کاری تحصیلی به تفکیک گروه‌ها……………………………….
جدول 2-4 مشخصه‌هاي آماري نمره‌هاي خرده مقیاس کنش‌وری تحصیلی به تفکیک گروه‌ها………….
جدول 3-4 مشخصه‌هاي آماري نمره‌هاي خرده مقیاس دلایل اهمال‌کاری تحصیلی به تفکیک گروه‌ها
جدول4-4 مشخصه‌هاي آماري نمره‌هاي خودکارآمدی عمومی……………………………………………………………..
جدول 5-4 نتايج آزمون تعقیبی شفه براي تفاوت اهمال‌کاری‌تحصیلی و خودکار آمدی عمومی دانشجویان در دانشکده‌ها………………………………………………………………………………………………. ………………………………………………………
جدول 6-4 توزيع نرمال آزمون کالموگراف – اسميرنوف برای اهمال‌کاری تحصیلی………………………………………
جدول 7-4 توزيع نرمال آزمون کالموگراف – اسميرنوف برای خودکارآمدی عمومی……………………………………….
جدول 8-4 فراوانی و درصد اهمال‌کاری شدید در کنش‌وری تحصیلی……………………………………………….
جدول 9=4 جدول میانگین انحراف استاندارد و ضرایب همبستگی بین متغیرهای پژوهش…………………
جدول 10-4 تحلیل واریانس چند متغیری MANOVA………………………………………………. ………………………
فهرست شکلها
شکل 1-3 نمودار ویژگیهای جمعیت شناختی گروه نمونه………………………………………………………………………
شکل 1-4 نمودار مشخصه‌هاي آماري نمره‌هاي اهمال‌کاری‌تحصیلی به تفکیک گروه‌ها………………………..
شکل 2-4 نمودار مشخصه‌هاي آماري نمره‌هاي اهمال‌کاری‌تحصیلی کل نمونه……………………………………..
شکل 3-4 نمودار مشخصه‌هاي آماري نمره‌هاي کنش‌وری تحصیلی به تفکیک گروه‌ها………………………..
شکل 4-4 نمودار مشخصه‌هاي آماري نمره‌هاي کنش‌وری تحصیلی کل گروه‌ها …………………………………
شکل 5-4 نمودار مشخصه‌هاي آماري نمره‌هاي خرده مقیاس دلایل اهمال‌کاری تحصیلی …………………
شکل 6-4 نمودار مشخصه‌هاي آماري نمره‌هاي خرده مقیاس دلایل اهمال‌کاری تحصیلی کل گروه‌ها…
شکل 7-4 نمودار مشخصه‌هاي آماري نمره‌هاي خودکارآمدی عمومی به تفکیک گروه‌ها……………………..
شکل 8-4 نمودار مشخصه‌هاي آماري نمره‌هاي خودکارآمدی عمومی کل نمونه …………………………………
شکل 9-4 نمودار مشخصه‌هاي آماري نمره‌هاي خودکارآمدی عمومی به تفکیک گروه‌ها………………………
 
1. بیان مسئله
امروزه دوره‌های آموزشی و تحصیلی به هدفی اساسی برای دستیابی به پیشرفت همه جانبه تبدیل شده است. از میان عوامل مختلف تأثیرگذار، خود کارآمدی عمومی (شرر و ماوکس ، 1982) و اهمال‌کاری‌ تحصیلی دو بعد اساسی مؤثر بر انگیزه پیشرفت است (زمانپور، 2000).
 
. هدفهاي پژهش
بديهي است هر پژوهشي مي‏تواند به دو هدف عمده دست يابد، يعني زمينه ساز توسعه علمي به صورت بنيادي باشد و در کنار آن يافتههايي ارايه کند که به صورت کاربردي مورد استفاده قرار گيرد.
هدف کلي پژوهش حاضر بررسی رابطه خود کارآمدی عمومی با اهمال‌کاری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه ، با توجه به جنس است. بر اين اساس، هدفهاي فرعی پژوهش را مي‏توان به شرح زير بيان کرد:
– تبیین رابطه خودکارآمدی عمومی و اهمال کاری در دانشجویان.
– تبیین رابطه خودکارآمدی عمومی و اهمال کاری در دانشجویان با توجه به متغیرهای جمعیت‌شناختی.
– شناخت رابطه خودکارآمدی عمومی و اهمال کاری و پیشرفت تحصیلی دانشجویان.
دستیابی به هدفهای کاربردی زیر نیز مد نظر است:
– كمك به ارتقاء و توسعه سلامت رواني دانشجویان.
– فراهم سازي اطلاعات اوليه براي تدوين برنامه هاي پيشگيري درسطوح سه گانه .
– تعيين خط پايه براي ارزيابي برنامه‌هاي پيشگيري .
– فراهم سازي امكان تدوين سؤالها و فرضيه هاي جديد مرتبط با تدوين برنامه هاي پيشگيري .
– فراهم کردن اطلاعات مربوط به آموزش کارکنان و ارتباط آن با افزایش کارآیی.
– فراهم آوردن زمينه مناسب براي شناخت و بهبود عوامل مهم افزایش کارآیی يعني اهمال‌كاري و خودکارآمدی.
– فراهم آوردن زمينه لازم براي مستند کردن شواهد پژوهشي به منظور ارايه طرحها و روشهاي بهبود و اصلاح محيط شغلی و در نهايت افزايش کيفيت دانشگاه.
 
 
 
فصل دوم
 
مروری بر مبانی نظری و ادبیات پژوهش
 
بخش نخست
خودکارآمدی اختصاصی و عمومی
1. خودکارآمدی اختصاصی
نحوه عمل هر کسی در یک موقعیت خاص به تقابل شرایط رفتاری، محیطی و شناختی، به ویژه به عامل شناختی بستگی دارد؛ این عامل با باورهایی مرتبط است که به افراد نشان می‌دهد آیا در موقعیتهای ویژه‌ می‌توانند طوری عمل کنند که به پیامدهای مطلوب بیانجامد یا نه. بندورا (1997) این انتظارها را خودکارآمدی نامید.
 
 
بررسی رابطه خود کارآمدی عمومی با اهمال‌کاری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی
دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد با موضوع :
 
بررسی رابطه خود کارآمدی عمومی با اهمال‌کاری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان
 
قالب فایل : word  — تعداد 165 صفحه
 
به همراه جداول و نمودارهای مربوطه و پرسشنامه
 
 
فصل سوم
 
روش
 
• جامعه آماري و گروه نمونه مورد مطالعه
• نوع مطالعه و طرح پژوهشي
• ابزار پژوهش
• اعتبار و روايي پرسشنامه
• روش گردآوري داده‏ها
• روش تحليل داده‌ها
 
 
فصل چهارم
يافته‌ها
 
• توصیف و تحليل داده‌ها‌ 
• تحلیل داده‌ها
 
 
فصل پنجم
 
بحث و تفسير
 
1. بحث و تفسير
نتایج پژوهش حاضر نشان داد که بین خودکارآمدی عمومی و اهمال‌کاری تحصیلی رابطه معناداری وجود دارد، این رابطه در مورد متغیر پیشرفت تحصیلی که با معدل کل دانشجویان سنجیده شد نیز صادق است. به بیان دیگر، بین متغیر خودکارآمدی به عنوان متغیر پیش بین با اهمال‌کاری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی رابطه معنار وجود دارد.
 
 
 
متن فوق تنها خلاصه ای از قسمت های پایان نامه بوده ، برای دریافت کامل فایل بر گزینه خرید کلیک کنید.
 
روش دانلود فایل :
 
1.کلیک بر گزینه خرید.
2.پرداخت توسط کلیه کارت های عضو شتاب
3.کلیک بر گزینه ( بازگشت به سایت پذیرنده )
4.دانلود فایل مورد نظر
 
قیمت :50 هزار تومان
قیمت : 40 هزار تومان
 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی
بانک پاورپوینت و طرح توجیهی

با عرض سلام و احترام.از اینکه وبسایت من را برای خواندن انتخاب کردید از شما کمال تشکر را دارم.من مهدی بنی حسن کارشناس علوم دام و طیور افتخار دارم اطلاعات و طرح های توجیهی به روز و مقالات آموزشی را از طریق این وبسایت در اختیار شما سروران گرامی بگذارم.

مطالب اختصاصی بوده و کپی برداری ، فروش و قراردادن حتی قسمتی از مطالب این سایت در سایت های دیگر از نظر شرعی حرام و پیگرد قانونی دارد.

درگاه پرداخت اینترنتی این وبسایت توسط درگاه واسط آرین پال و زرین پالمورد تایید قرارگرفته است.

لینک دانلود فایل بعد از پرداخت به صورت آنی باز می شود.

ایمیل پشتیبانی سایت  mahdipnut@yahoo.com

شماره تماس پشتیبانی سایت : 09191968068 فقط پاسخگو به پیامک (لطفا از تماس خودداری کنید)

تبلیغات
Rozblog.com رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز
درباره ما
Profile Pic
دانلود پاورپوینت طرح توجیهی تحقیق و کاراموزی های اموزشی
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات

  • طرح توجیهی کارافرینی
  • پایان نامه
  • پروپوزال
  • کاراموزی
  • علوم دامی اصول تغذیه گاو شیری و ...
  • تحقیقات جامع کشاورزی
  • گیاهشناسی"حشره شناسی"فیزیک"اکولوزی"هواشناسی و...
  • ماشین الات
  • طرح توجیهی/نمونه سوال؟کتاب
  • ژنتیک
  • حشره شناسی
  • باغبانی
  • شیمی

  • جانورشناسی
  • دانشگاه پیام نور تفرش
  • هواشناسی
  • زراعت
  • تصاویر کشاورزی
  • پاورپوینت
  • پروژه
  • هورمون های گیاهی
  • مقالات رشته حسابداری
    آمار سایت
  • کل مطالب : 739
  • کل نظرات : 818
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 3161
  • آی پی امروز : 278
  • آی پی دیروز : 616
  • بازدید امروز : 1,268
  • باردید دیروز : 2,796
  • گوگل امروز : 179
  • گوگل دیروز : 405
  • بازدید هفته : 1,268
  • بازدید ماه : 52,705
  • بازدید سال : 163,070
  • بازدید کلی : 3,459,164
  • خوش امدگویی
    اميد است سير و سرچ در اين مجموعه افزايش بار اندوخته هاي علمي دوستان دانش دوست و پژوهشگر، را سبب شود در اين اثني ما را با رهنمود هاي ناب خويش راهنمايي نماييد.