loading...

دانلود رایگان طرح توجیهی

دانلود پاورپوینت رشته معماری عناصر و جزئیات پروژه سقف کاذب کناف تاریخچه کناف دیوارهای جدا کننده ی کناف کاربردهای ویژه کنافی پاورپوینت سقف کاذب عناصر و جزییات

مهدی بنی حسن بازدید : 1675 شنبه 09 اردیبهشت 1396 زمان : 15:50 نظرات (0)

دانلود پاورپوینت رشته معماری عناصر و جزئیات پروژه سقف کاذب کناف

دانلود پاورپوینت سقف کاذب  پاورپوینت سقف کاذب کناف  پاورپوينت سقف كاذب عناصر و جزئيات  تاریخچه کناف  پروژه سقفهای کاذب یکپارچه کناف  سیستم های حفاظت ساختمان در برابر حریق کناف

 

تاریخچه کناف :

کناف در واقع نام خانواده و موسسه ای با فعالیت هایی در سطح بین المللی و ویژگی های ممتاز می باشد. این شرکت علاوه بر گستردگی و وسعت خود یک موسسه خانوادگی اصیل بوده که این موضوع عامل مهمی در رشد و پیشرفت چشمگیر آن است. 
از ویژگی های این شرکت سرعت در تصمیم گیری، ابداع و نوآوری در صنعت ساختمان، سرمایه گذاری های پیوسته و حمایت از ایده های نوین کارکنان آن است که آن را از سایرین متمایز ساخته است.
این شرکت توسط برادران کناف، کارل و دکتر آلفونس در سال ١٩٣٢ بنیانگذاری شد و هم اکنون فرزندان این دو یعنی نیکلاس و بالدوین کناف به طور مشترک و با هماهنگی سایر اعضای خانواده کناف این گروه را رهبری می کنند.
شرکت کناف یک شرکت آلمانی می باشد
 
 
 شرکت کناف یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سیستم های ساخت و ساز خشک در جهان می باشد.
 این شرکت یکی از ده سرمایه گذار بزرگ و برترخارجی در ایران است.شرکت کناف درسال 1372اقدام به خرید وبازسازی شرکت روکش گچ ایران(وال برد سابق)نمود واکنون تحت نام شرکت کناف ایران،با ظرفیت بالای بیست میلیون متر مربع صفحه روکشدار گچی در سال،اولین و بزرگترین تولیدکننده سیستمهای ساخت و ساز خشک در ایران می باشد. واکنون با داشتن بيش از ١٥٠ کارخانه در ٣٧ کشور جهان، به صورت يک گروه عظيم صنعتی در سطح بين المللی فعاليت می نمايدساختار کلی سيستمهاي ساخت و ساز خشک شامل صفحات روکش دار گچی (يا سيمانی) و مقاطع فولادی گالوانيزة سبک نورد سرد می باشد که اين صفحات به عنوان پوشش و پروفيلهای فولادی به عنوان زيرسازی عمل می نمايند. مزايايي همچون سهولت، سرعت و دقت بالا در اجرا؛ ايمنی در برابر زلزله و حريق؛ خواص عايق بندی حرارتی، صوتی و رطوبتی؛ و تعميرات و نگهداری آسان موجب شده است که امروزه سيستمهای ساخت و ساز خشک به عنوان جايگزين روشهای منسوخ سنتی (بنايي) در صنعت ساختمان مورد استفاده قرار گيرند. 
 
 
عناصر و جزئیات پروژه سقف کاذب کناف

 دانلود پاورپوینت رشته معماری با موضوع :

عناصر و جزئیات پروژه سقف کاذب کناف

قالب فایل : پاورپوینت قابل ویرایش توسط شما --- تعداد 63 اسلاید
 
 
 
 
مراکز کناف در جهان
 
     کار این شرکت از تولید و عمل آوری گچ در منطقه سارلند در کشور آلمان شروع شده و با توسعه و تنوع بخشیدن به این تولیدات در سطح بین المللی در زمینه های زیر فعالیت دارد:
سیستم ها و مصالحی که بر مبنای ماده معدنی گچ تولید می شوند. 
عایق های صوتی و حرارتی 
استخراج سنگ آهک و تولید مصالح مرتبط با این ماده ساختمانی 
مصالح و مواد ساختمانی بر پایه گچ و سیمان تجهیزات و ماشین آلات تولید کننده مصالح فوق در دفاتر و کارخانجات این شرکت در سراسر جهان بیش از ١٨٠٠٠ نفر فعالیت دارند که تلاش همگی آنها حصول موفقیت شرکت و در نتیجه ایجاد امنیت اقتصادی و رشد و توسعه حرفه ای خود است.
یکی از اصول این شرکت تاسیس واحدهای صنعتی در مناطقی است که مواد اولیه فراوان و بازار مصرف مناسب این تولیدات وجود داشته باشد. در این راستا واحدهای متعدد تولیدی این گروه در شرق اروپا و نقاط مختلف آسیا در حال احداث می باشد که نتیجه آن افزایش اشتغال و تولید مواد و مصالحی با کیفیت ممتاز برای برآورده کردن نیازهای فردای این جوامع می باشد.
 
 
دیوارهای جداکننده
     دیوارهای جدا کننده ی کناف ، دیوارهای غیر باربری هستند که برای تقسیم فضاهای داخلی ساختمان استفاده می شوند این ساختار شامل قابهای فولادی سبک ساخته شده با مقاطع U , C بوده که صفحات روکش دار گچی در یک یا چند لایه ، به وسیله پیچ مخصوص بر روی آنها نصب می شوند. درزهای میان این صفحات به وسیله ی نوار و بتونه ی مخصوص درزگیری شده، به نحوی که در انتهای کار، سطحی یکپارچه و بدون درز که قابلیت رنگ آمیزی و کاشی کاری یا هر نوع پوشش نهایی دیگری خواهد داشت، حاصل می گردد. فضای خالی داخل دیوار ، امکان استفاده از انواع عایق حرارتی و صوتی را فراهم نموده و همچنین عبور و دسترسی به تأسیسات الکتریکی و مکانیکی را به راحتی میسر می سازد. 
 
 

کاربردهای ویژه کناف :

دیوار تاسیساتی:   
با اجراي دو لايه قاب فلزي با فاصله از يکديگر، مي توان از فضاي به وجود آمده جهت عبور تأسيسات الکتريکي و مکانيکي استفاده نمود. قرارگيري تأسيسات در فضاي خالي ديوار و دفن نشدن آن در داخل ديوار، علاوه بر رفع مسئله خوردگي و کاهش هزينه تعميرات، دسترسي به تأسيسات و تعميرات و نگهداري را در مرحله بهره برداري آسان مي کند
 
 
دیوار خارجی ساختمان:
در اين ساختار، از صفحات مسلح سيمانيAquapanel به عنوان لايه خارجي ديوار استفاده مي شود. در ايران معمولاً از قطعات سنگ و آجر پلاک در نماها استفاده مي شود که به صورت دوغابي بر بدنة ديوارهاي خارجي اجرا مي شوند. عدم وجود اتصال مناسب ميان اين قطعات و بدنة ديوارها موجب مي شود که در هنگام وقوع زلزله، جابجايي و لرزشها تحمل نگشته و نما فرو بريزد. سيستم ديوار خارجي آکواپانل، به عنوان ساختاري کاملاً ايمن در برابر زلزله، راه حل اين مشکل است. از ديگر مزاياي اين ساختار، استفاده از عايق پشم معدني مي باشد که به طور همزمان موجب بهسازي حرارتي و صوتي ساختمان مي شود
 
 
سقفهای کاذب:
 
سقف کاذب کناف ، ساختار بسيار مناسبي جهت عايق کاري و يا بهسازي حرارتي سقف و کف ساختمانها ، به ويژه سقف نهايي و پيلوت ميباشد. اين ساختار شامل يک زير سازي فلزي است، (متصل به سقف اصلي) که صفحات روکش درا گچي به وسيله ي پيچ مخصوص به آن متصل ميشوند سقف هاي کاذب کناف شامل سقف هاي يکپارچه ( ثابت) و سقف هاي مشبک مي باشد.
از مزایای این نوع سقف می توان به نامحدود بودن در آرایش و شکل سقف ، کاهش وزن کلی ساختمان ، اقتصادی بودن ، نصب سریع و آسان ، سهولت در دسترسی و تعمیر تاسیسات رد شده از بالای سقف کاذب ، قابلیت تعویض و ترمیم ، عایق حرارتی و صوتی ، امکان اتصال هر گونه تجهیزات و .. نام برد .
 
 

سقفهای کاذب یکپارچه کناف

سقفهای کاذب یکپارچه نوع دیگری از سیستم سقفهای کاذب شرکت کناف ایران هستند.این سقفها بسیار سبک بوده و با توجه به مشخصات فنی استاندارد خود جایگزین مناسبی برای سقفهای کاذب سنگین و غیر استاندارد ساخته شده با رابیتس و گچ می باشد.ساختار این سقفها شامل صقحات روکش دار گچی و زیر سازی فولادی سبک (متصل به سقف اصلی)می باشد.در این سیستم صفحات گچی به وسیله پیچ بر روی زیر سازی نصب و درزهای میان این صفحات به وسیله نوار و بتونه مخصوص درزگیری شده و بدین ترتیب سطحی یکپارچه و بدون درز حاصل می گردد. که می توان آن را به دلخواه رنگ آمیزی نمود.این سقفها را می توان به صورت ساده (مسطح) دکوراتیو(با قابلیت ایجاد انواع اشکال , شکستگیها و طرح های تزئینی ) و نیز در ترکیب با صفحات مشبک اجرا نمود.
 
 

سقف کاذب مشبک کناف :

   سقفهاي کاذب مشبک کناف، از شبکه سازه هاي سپري (يا T شکل) و تايل هاي گچي تشکيل مي شوند. شبکة مذکور به وسيلة آويزهاي قابل تنظيم به سقف اصلي متصل گرديده و سپس تايلهاي گچي درون اين شبکه قرار مي گيرند. نصب سريع و آسان، دسترسي آسان به فضاي تأسيساتي پشت سقف کاذب و تعمير و نگهداري آسان از جمله ويژگيهاي اين ساختار مي باشد.
 
 
فهرست این پاورپوینت:
 
تاریخچه کناف :
مراکز کناف در جهان
مبانی کار گروه کناف 
2-پشتیبانی فنی
محصولات و ابزار
دیوارهای جداکننده
کاربردهای ویژه
دیوار خارجی ساختمان
دیوار چاه آسانسور
دیوار مقاوم در برابر اشعه ایکس
دیوارهای تزئینی یا دکوراتیو
دیوار مقاوم در برابر حریق
روش اجرا دیوارهای جداکننده
سیستم دیوارهای خارجی Aquapanel
دیوار  جداکننده کناف
سقفهای کاذب
مزایا
کاربردها
انواع تایلهای گچی 
تایل های سقفی 
تایل گچی ساده
ب) تايل هاي آکوستيک 
تایل گچی اکوستیک مدل 6/18(پانل دایره ای)
تايل هاي گچي آکوستيک مدل 50/١٢/٨
تايل هاي گچي آکوستيک مدل ٣٦/١٢/٨
تايل هاي گچي آکوستيک مدل 
12/25(پانل مربعی)
روش اجرای سقفهای کاذب یکپارچه کناف 
سقفهای کاذب یکپارچه کناف
سقفهای کاذب یکپارچه کناف.:قطعات ویژه
سقف کاذب مشبک کناف 
سیستم های حفاظت ساختمان در برابر حریق کناف
سقفهای کاذب مشبک کناف  
دیوارهای پوششی کناف
دیوارهای پوششی بدون سازه
برج نگار
بانک مرکزی تهران،بزرگراه حقانی
 
 
 
 
( با تشکر از خانم دلنیا ذیجی که این فایل را تهیه و در اختیار ما قرار دادند. )
 
متن فوق تنها خلاصه ای از قسمت های از متن پاورپوینت بوده ، برای دریافت کامل فایل بر گزینه خرید کلیک کنید.
 
 
روش دانلود فایل :
1.کلیک بر گزینه خرید.
2.پرداخت توسط کلیه کارت های عضو شتاب
3.کلیک بر گزینه ( بازگشت به سایت پذیرنده )
4.دانلود فایل مورد نظر
 
قیمت : 8 هزار تومان
قیمت : 5 هزار تومان
 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود طرح توجیهی رایگان مرغداری گوشتی تخمی طرح توجیهی گاوداری طرح توجیهی گوسفند داشتی و بره پرواری طرح توجیهی گلخانه طرح توجیهی فنی اقتصادی دام و طیور گلخانه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 592
  • کل نظرات : 739
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 3383
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 338
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 2,000
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 32
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 48,836
  • بازدید سال : 251,277
  • بازدید کلی : 5,921,597